Mhnds 23 aylık 5 aydır kabızlık yaşıyoruz ara ara ama beslenmesi kötü genelde anne sütü yediği şeyler makarna pilav patates e malum bunlarda kabızlık yapıyor poposunda bi ara çatlak oluştu ve öylece bi kısır döngüye dönüşmüştü . Çocuk dokt çocuk Cerrahi gastereontoloji hepsine gittik öncelik beslenme lifli gıdalar tüketecek ekmek pilav makarna un işi şeyler çok az paketli gıda zaten asla diyor , birde yemekten sonra günde iki kere tuvalet pozisyonuna geçmesini sağlayın dedi doktor , onun harici probiyotik başlattı birde dışkı yumuşatıcı dulcosoft kullanıyoruz bize iyi geliyor şuanlık çok zor bi süreç ya inşallah geçer