Atiiiii 4,5 aylık oğlum hala 10 güne bir kanama oluyorum. Doktora gidip ultrasonda bakıldığında adet kanaması değil diyorlar. Progestan verdiler. Bebegimi emziriyorum dedim bir şey olmaz dedi.. arkadaslar kullanan var mı