Minelinannesii34 ahaha canm bende oyleyim ay yalnız değilim 😅🤦🏻♀️İçmiyor gidip baska bibeorna koyup tekrar getiriyorum gene içmiyor sonra saatlerce bekleyen mamadan hayır bekle😅Buarada kilo alımı maşallah iyi canm 400gr alması bile normal sağlık ocağında da doktorlarda hep öyle söylüyor çünkü hareketleniyorlar,benm arkadaşımın bebeği 200gr almış hiçte birşey dememiş yani doktoru.Bende hipp mamayla hippin 5 tahillisini kaşık mamayı alıp denemeyi düşünüyorum bir umuut🤦🏻♀️