İlk enfeksiyonu 6. Ayda olduk 8. Açımızdan 2. Kez idrar yolu enfeksiyonu geçirdik. Simdi tekrar idrar verdik ureme vs var mi diye ona göre koruyu antibiyotik tedavisine başlanacak.
Demem o ki nefroloji bölümünün takibinde olun. Hafife alınacak bir hastalık değil tek iyi olsunlar böbrekleri zarar görmesin de ilerlemesin varın antibiyotik kullanın.