Ksmet42 Kızlar bebegim 1 haftadır akşama dogru huzursuz emziriyorum biraz emiyo aglıyo bırakıyor tekrar alıyor bırakıyor kucagıma alıyorum orda da aglamaya devam ediyor aranıyor veriyorum 1 2 DK emip tekrar aglamaya başlıyor sizce neden
tomvejerry Ksmet42 gazı olabilir canım ağlarken haraketlerine dikkat ediyo musun yada süt tatmin edecek kadar gelmiyor olabilir
Ksmet42 tomvejerry kucak istiyor memeyi almıyor kapatıyor agzını yere bırakınca çıglıgı basıyor sanki bişey yapıyoruz gibi 🤦🏻♀️