Kızlar bebeğim 6.5 aylık. 5 aylık olduğundan beri tadımları yaptık. Her şry çok güzeldi. Herşeyi yiyordu. Şimdi dudaklarını kilitliyor almıyor. Ben hemşireyim işe başladım. Biberondan mama ve süt almaya başladı doğal olarak. Acaba o yüzden mi istemiyor. Ne yapmam lazım acil yardm 😭😭😭😭