Lugnos01 yenidoğan da çok şaşılır bir durum değil, olabiliyor bebeklerde. Ancak ben yine de (benzer şeyler yaşadım) emzirmeye devam etme, memeyi doğru havratma taraftarıyım. Ben çok seviyorum emzirmeyi ve takıntım vardı meme reddi ve süt azalması yaşadığında destek aldım ben de vir pediatrsitten emzirme eğitimi aldım. Çok ufak meme desteği de ekledşk ama meme reddi olmaması için ben beslenme kateteri ile verdim mamayı da, sağılmış sütü de..5 numara (5 Fr / gri uçlu) kateter alıp açık ucu meme üzerine flasterle sabitledim, diğer ucu da içeceğin olduğu kaba bıraktım. (4. Ayda 6 no’ya geçtim) meme yarası olduğu zamanlarda emziremediğimde de fingerfeed olarak verdim, bu defa da kateteri ufak parmağıma bantlayarak verdşm. (Kateterin ucu bebeğin damağı ile parmak arasında kalıyor, ama parmak temizlenecek tırnak kısa ve ıjesşz olacak) meme reddinin önüne böyle geçebildim.hala kateterle beslerim mamasını veya sağılmış sütü verirken. Bir tek eğer ki ben yoksam başkasj bakıyor ise bir kaç saatliğine onlar biberonla veriypr veya dışarda isek aksi halde viveron vermiyorum.