Merhaba arkadaşlar. Eminim benim durumumu yaşayan arkadaşlar olmuştur. Nasıl çare buldular yardımcı olurlarsa sevinirim. 12 günlük olduk ama yanlış emzirme yüzünden hala göğüs yaralarım geçmedi. Emzirme resmen kabus oluyor. Bugün sağlık ocağına gittik ebe çok yardımcı oldu. Birkaç kez gösterdi doğru emzirmeyi. Gerçekten göğsümün tamamını ağzına veriyor. Eve geldik 5-6 kez denedik olmuyor ben sadece ucunu verebiliyorum. Kremler filan hikaye doğru emecek ki göğüslerim düzelsin. Bu durumu yaşayanlar var mı? Nasıl öğrendiniz doğru emzirmeyi???