ezgiig suan kizim 7,5 aylik olmak uzere kayinvalidem bayram sonu emekli olacak ama ben daha birakmayi dusunmuyorum dogum sebebi icin isimden ayrildim baska yere tasindik is bulma surecim olucak birde sizde oyle oldu mu birakamama ben nasil birakicam bilemiyorum icim icimi yiyor🙁