Bebeğinizin dişleri zor mu çıktı? Üst dişleri bekliyoruz. 3 hafta önce 3 gün ateşlendi gidip kan verdik hiçbir şey çıkmadı dişten olabilir dedi doktor. Bekledik gelmedi hala o zamandan beri de ara ara kaşımaya çalışıor dişlerini huzursuzluğu huysuzluğu var bugün de ishal, ara ara yine oluyor ishali. o ateşten önce de vardı bu saydıklarım ara ara ama. İlk dişlerimiz de öyle kolay çıkmadı. Bizim mi böyle zor çıkıyor? Çok üzülüyorum onu öyle kaşımaya çalışırken ağlarken görünce. Yorucu bir süreç