Kedici 11 gün önce rota aşısı oldu. İlk 3-4 gün ishal vb şeyler görmedik. Sonrasında ishal ve halsizlik 6-7 gündür devam ediyor. 6-7 çocuk sadece ağlar ve mutsuz oldu, kaç gün sürücek bu süreç biliyor musunuz?
canselkrtt Kedici benim kızım 4 aylık. 2. ayda ilk dozunu, 4. ayda 2. dozunu oldu ama hiçbir şekilde ateş, huzursuzluk, ishal vb durumlar olmadı. Çok yan etkisi olan bir aşı değil ama canlı bir virüs olduğu için yine ateş vb semptomlar gösterebilir.
Kedici canselkrtt 10 hafta 4 günlüğüz şu an, atak dönemi mi oluyor? Yaklaşık 1 haftadır ishal, aşı ilk gecesi ve ertesi günü ateş yaptı
canselkrtt Kedici atak dönemimde huzursuzluk ağlama iştahsızlık gibi durum oluyor her bebekten bebeğe de değişir ama ishal ateş ilk defa duydum. Hala devam ediyor mu?