Merhaba arkadaşlar tecrübeli annelerin fikrine ihtiyacım var . Oğlum 11.5 aylık . Doğduğunda sütüm yetmedi mama meme şeklinde gittik . Doğum kilosu iyiydi başlarda kilo alımı da çok iyiydi. 3 aylık iken 7.700 kiloydu . 3 aydan sonra mamayı pek yemedi tek beni emmek istedi ama yine de az az veriyordum. Ek gıdaya başladık başlarda iyiydi ama 9. Aydan sonra hem mamayı hem ek gıdayı bıraktı . Başlarda mecburen video ile falan yedirdim birşeyler çünkü sütüm yeterli değildi . Ama son 1 aydır nerdeyse hiç birşey yemiyor . Biberonu istemiyor kaşık görse ağzını kitliyo. Tek beni emiyor ama zaten sütüm az yetmiyor . 9 . Aya kadar yine de aylık kilo alımı vardı ama geçen hafta tarttırdım ve 2 aydır hiç kilo almamış hatta şu an 9 aylık kilosundan da az. Moralim çok bozuluyor akşama kadar bir lokma yesin diye uğraşıyorum. Eskiden gayet iyi olan çocuk şu an kucağımda kaburgaları sayılıyor. Tabi ki canı sağ olsun da zayıf olsun ama böyle de olmuyor . Sinir stres oldum iyice ne yapıcam bilmiyorum.