Bebeğimin gözü çarşamba günü hafif sulanmaya başladı daha sonra kızardı çapaklanfı en sonunda sağlık ocağına gittim damla verdi hafta sonu daha çok çoğaldı iyice kısıldı sol gözü artık göz kapakları şişti ve saru su akıyor çapaklanıyor çok zor açıyor gözünü bugün göz doktoruna götürdük göz doktoru adonaviral olduğunu söyledi göz nezlesiymiş bulaşıcılık yönünden çok tehlikeliymiş damlalarını değiştirdi doktor antibiyotik li melhem verdi bir hafta on gün belki daha uzun sürebilirmiş bebeklerde olurmuş genelde nereden buldunuz bunu siz dedi aynı durumu yaşayanınız oldu mu