Neclaaaaa Merhaba 🌸 iç yatak olarak hangi yatağı kullanıyorsunuz ? Yukseklıgı kaç cm ve hangi özellıklerı var ? Bebegım 1 yaşında onun rahat edebılecegi bir yatak almak istiyorum
Melis1706 Neclaaaaa ben kizimin odasini aldigimda bana isbirin yatagini onermislerdi internette de onu gormustum 90×190 boyutu tabi siz yine arastirabilirsiniz