Bebeğim 8 ay 8 günlük geceleri 3 4 defa uyanıyor her uyandığında 150 CC mama içiyor (anne sütü almıyor) aciktigindanmi huymu etti aynı saattlerde uyanıyor birde kesmem lazimmi hani uyanginda mama değilde su verip tekrar uykuya mi gecirsem fikirlerinize ihtiyacım var