Milena17 benim kızımda o aylarda öyleydi canım. Hala da zayıf bir bebek. Doktorumuz minyon olucak uğraşma çocukla diyor artık 😂 tahlilleri falan temizse sağlığı yerinde mutlu bir bebekse dert etmeyin. Ben ilk aylarımı zehir etmiştim kendime neden zayıf diye hala takıyorum arada amaa neyse 🤗🤗