Elifadaannesi Sürekli sebepsiz ağlıyor emmiyor zıplamak istiyor kollarım koptu uyumuyor asla ne yapacam ya
Elifadaannesi kasimonbes bilemiyorum ki ilk bebeğim şiş gibi sanki ama değilde gibi ama damakları genişlemiş
Elifadaannesi kasimonbes tamam sabah atayım inşallah şimdi zorla uyuttum çok teşekkür ederim şimdiden
Leyla1609 Atak dönemi olabilir dediğiniz gibi. 5.5 aylıkken bizimde çok zor geçti yaaa ağlıyordum resmen