Htc1821 Arkadaslar merhaba bebegim tam 3 aylik oldu bugun. Salya ve tukuruk cikarma vardi ama son 3 gundur iyice artti. Salyasi bogazinda biriktigi icinde oksurmeye basladi.. surekli rahatsiz olup oksuruyor. Dis belirtisi olabilir mi ?
Htc1821 Bebegim_0406 arastirdigimda dis belirtisi cikiyor ama bilemedim tam olarak. Başta hasta olduğunu düşündüm öksürükde eklenince