Merhabalar benim bebeğim kusan bir bebek değildi nadir kusardı. Mama veriyorum hep aynı mamayı verdim değiştirmedim de. 2 gündür yedikten hemen sonra kusuyor. Dün baya bir ağladı bir iki kere şuan ağlama yok ama yine kusuyor anlamadım. Ne yapmam gerekiyor randevu aldım ama sormak istedim sizlere de