Poyrazin_annesii 2 hafta önce dogum yaptım sütüm yok oyuzden sadece mama ile beslıyorum. Aranızda sadece mama ile besleyen varmı. Kaç saatte bi nekadar mama verıyorsnz
Mervetnl Poyrazin_annesii ben ben 😌 Bebeğim ne kadar isterse o zamanlar iki saatte 1 60 cc yiyordu ama benim ki öyleydi siz doyana kadae vereceksiniz. 30’la başlayın doymazsa 60-90 diye yükseltin. Gindüz 2 saatte 1 gece 3-3.5 saatte 1 veriyordum mama
cigdeeemm Poyrazin_annesii 5 aylık olduk organik combiotic ile beslendi hep, sütüm hiç olmadı. Sağlıkla büyüyorlar mamayla da hiç merak etmeyin.
Enfall Benimde 1 hafta sonra 2 aylık olacak … Sütüm hiç yok mama veriyorum hiç kilo almıyor Bebelac veriyorum içmiyor da 🥺
Belinayss Enfall biberon değişikliğine gidin benimki en son lansinoh aldım onu tuttu şimdi içiyor mama 🙏🏻🌸
Mervetnl Poyrazin_annesii eğer yiyiorsa ve ağlamıyorsa evet doyuyor demektir 🥰 Bebeğinizi dinleyin lütfen her bebek farklı bende çok korkmuştum acaba çok mu diye doktorlarda bebeğe bak dedi yazık çocuğu saatli beslemeye çalışmıştım hep. Kusmuyorsa sonrasında istemiyorsa yetiyorsur 1 hafta sonra 90’a çıkarsınız zaten bi süre 90 gidecek sonra 120 olacak kalacak orda da bş süre 🥰
Mervetnl Poyrazin_annesii mesela şimdi baktım benim oğlum 24 günlükken 815 cc mama içmiş şu an 3 aylık o 750 cc içiyor 😅😅
Milena17 Doğumdan sonra benim de sütüm gelmemişti hatta yara olmuştu çok acı çekmiştim 2 saatte bir veriyordum aptamil almıştı eczaneden eşim
Aframm Aynı sorun bene de vardı sütüm vardı ama kızım icmiyordu ve sarılık çıkardı bende mamaya basladim yine icmiyordu önce biberonu sonra mamayı değiştirdim