Elika00 ayazbebek_0 canım yanlış anlama ama hiç doktora götürmedin mi ? Ben senin yerinde olsam cildiye cildiye geziyordum Şuan.. Ne olduğunu bilemedim ben ama mutlaka bi doktor bulmalısın. Kantaron yağı sürdün mü hiç
Buglemmim ayazbebek_0 canım bizde Kürtçe birov diyolar ve kendiliğinden geçmez bi doktora götürün benim ikizimin kolunda çıkmıştı ilk sivilce gibi sonradan büyüdü gitikçe
Areninannesi00 Oy kuzum çok geçmiş olsun iyi bir cildiye uzmanına götürmenizi tavsiye ederim iz kalmasın daha sonra
ayazbebek_0 Elika00 ever 2 gündür sürüyorum etki gösterdi gibi doktor egzama geçiyor zaten demişti o yüzden bişe yapmadık böyle oldu
mavikalpefe124 ayazbebek_0 olur mu canım göstermemek aşk olsun. Böyme şeyler ihmale gelmez şütfen yapmayın. Yarın ilk işiniz bence bu oldun. Çok ciddi duruyo
LaleTtugcelale ayazbebek_0 muhtemelen ya egzama ya da bi alerji durumu olmuş bende de aynı yerde egzama var bol nemlendirme gerekiyor kuruyup kaşınmaya başlayınca böyle hatta daha da kötü yara oluyor. yinede en iyi teşhisi doktor koyacaktır
ayazbebek_0 Buglemmim bizdede demiroy , temre diğer adı diyorlar da küçükken bende de varmış temre hoca okuyunca geçiyormuş da bunu da kaç kez götürdük iyice büyüdü
Sebusebu ayazbebek_0 hocaya götürceğine doktora götürseydın coktan geçmişti. Kacıncı yüzyılda yasıyoruz gözgöre göre cocugunuza eziyet mi ediyorsunuz anlamıyorum belki canı yanıyor kaşınıyor? Çoktan doktora götürmeniz lazımdı içiniz rahat etmezse yine okutup üfletirsiniz o ayrı ama bilim denen bişey var. Görünce benim içim acıdı yani ne diyim geçmiş olsun
Poly-ana ayazbebek_0 Çocuğunu da kendi cahilliğinde boğmuşsun kolay kolay böyle konuşmam insanlarla ama yazık şu çocuğun halini görünce benim için açıdı. Hoca hoca gezdireceğine doktor doktor gezdirseydin bir aydır aklın nerdeydi yarın götürecekmiş. Yazık ya bu kadar değersiz olmasın çocuklarınız çok mu zor bir doktora götürmek.
Zeyzeh2 ayazbebek_0 yani canım hiç kırmak istemiyorum seni ama bu kadarda cahilce niye davranıyorsun yani tamam hocaya götürdün niye bide doktor görsün demiyorsun şuan çok üzgünsün eminin ama çocuk büyütürken biraz daha dikkat etmemiz lazım tevekkül den önce temkinli olacağız sonra Allah’a birakacagiz çok ihmalkar bı davraniş lütfen bundan sonra daha dikkatli ol ben bakınca bile için acıdı seni düşünemiyorum bile inşAllah biran önce geçer
GunesPera ayazbebek_0 Yaa çok kötü olmuş canım. Büyük ihtimalle egzama, en kısa zamanda doktora görünün vücudunda farklı bölgelerede yayılma yapabilir. Çok geçmiş olsun 💐
Baybyy ayazbebek_0 çok geçmiş olsun bebeğinizi görünce oğlumu hatırladım aynısı olmuştu hatta daha büyüktü bizimki goturmedigim cildiyeci kalmamıştı hatta ayak kremi bile veren olmuştu en son bi tane cildiye doktoruna götürdüm o krem ve sabun vermişti öyle geçmişti inşallah geçer sizinki de
ecrinn123 ayazbebek_0 aynısı kızımda da var doktora götürdüm krem verdi hiç bir işe de yaramadı okuttuk falan geçmedi de ama çok kaşıyor kanatıyor tam iyileşmek gibi oluyor sonra yine tekrarlıyor