Selam, 41 gün önce spinal sezaryen oldum, dikişlerim yapıştırma yani ip vs yok, gayet de iyi görünüyo sanki bi yere çizmişim gibi.. Soracağım şey, sizler ne zaman ağdaya gittiniz? O bölgede tüyler var ama bir şey olur diye ürküyorum? Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.