ggzmkrcc Kızlar bende weewell marka e bebekten aldığım ateş ölçer var ve makattan ölçüyorum sizler nereden ölçüyorsunuz en doğru sonuç nasıl alınır. Makattan olanı mı doğru kabul etmeliyim
ggzmkrcc Busrayaman TospikDefneninAnnesi Doğru sonuç veriyor mu? Koltuk altından düşük sonuç alınıyor diye biliyorum da
TospikDefneninAnnesi ggzmkrcc yani verdiğini düşünüyorum. Eşimin kendimin ölçüm yaptım normal vücut ısısı
ggzmkrcc Thesra benimki 4 aylık. Weewell marka kullanıyorum ucu elastik koltuk altından ölçtüğümde 35 falan çıkıyor 🙄
ggzmkrcc Thesra sizde 1.5 derece düşük mü kabul ediyorsunuz? Komsum benimkiyle ölçtü 39.5 cıktı kulaktan ölçtü 38.5 cıkmıs anlamadım ben bişey
ggzmkrcc [bilinmeyen] temassıza bende gerek duymuyorum da makattan ölçtügümü dogru kabul ettim hep kol altı yanlıs cıkıyo sanırım kullandıgım makineden
Beyzanur25 ggzmkrcc makattan ölçülürken organların sıcaklığı olduğu için normalinden fazla çıkıyor. En doğru sonuç koltuk altı