Mstfaslhnalprsln12 o yaşlarda başladım tırnağıma, sonra ojelerle acı biberlerle tırnağımı bıraktırdılar 7 yaşında etime başladım parmaklarımın yarısına kadar etlerimi yedim kemiklerine kadar. Sonuç olarak 3 yaşımda da stresli bir ortamdaydım istismar ediliyordum kötü bir çocukluk yaşıyordum. Şu an 28 yaşındayım huzurluyum mutluyum dümdüz parmaklarım son üç senedir sadece bişeye stres olursam yiyorum açılıyor tekrar, sonra yine kapanıyor böyle devam ediyor. Eşim kaç parmağımın kanadığını sayarak stres seviyemi ölçüyor ve bunun için bu seviyede mi stres yaptın diye dırdır yapıyor