Mavi10 Kızlar 5 gün sonra 60 günlük olacak bebeğim kilosunu merak ediyorum aşıda öğrenicez sizinkilerin bu ayda kilosu neydi yada nedir
tosbiksmoms Mavi10 2. Ay aşımızı geçen cuma olduk 5 kilo 60 cm de boyu olmuş kizim dil bağından dolayı ememiyordu 1. Ayda 1 kilo 100 gr almıştı 2. Ayda 850 gr almış az aldığını görünce hemen kestirdik şükür. Şu an emmesi düzeldi inşallah bu ay toparlanır.
Emine_elis Mavi10 ayy aynıymşz bnde aşı da öğrencm 🥰 inşallah güzel kilo almşte görüş öyle ama baklm😂
Deletedmom_68 Mavi10 4016 gr doğdu canım. ilk 3 ay güzel aldı 4. ayda yavaşladı şimdi 14 aylık 11 kilo civarında🙂
Mavi10 Deletedmom_68 maşallah sizinki iyi doğmuş benim bebeğim de gelişim geriliği vardı biraz zayıf doğdu o yüzden şuan 5 kilo ancak vardır
Deletedmom_68 Mavi10 persentil tablosunun altına düşmediyse bir sorun yoktur canım. doğduğu kilo genetik hepsi çok etkili
Omerasaf07 3300 doğmuştu oğlum iki aylıkken 4800 dü 200-300 gram alması gerekenin altında olduğu söylenmişti su an kontrolümüz var haftaya açığı kapamışızdır inşallah