Selam canım anneler 🤚🏻
Yaklaşık bir haftadır geçmeyen pişikle başım dertte. İlk gün soyulmuş deri görünümündeydi BEPANTHOL ONARICI BAKIM kullandım o soyulmuşluk geçti. Sonrasında geçmeyen kızarıklık için BEPANTHOL BABY kullandım. Geçirmedi, SUDOCREM ve BEBEK PUDRASI kullandım. Geçirmedi, KANTARON YAĞI kullanıyorum. Geçmiyor kafayı yiyeceğim. Nasıl geçer bu pişik? Üstelik şimdi alerji gibi pütürlü oldu ve yayılıyor gibi sanki 😢Doktora mı gideyim? Hangi bölüm bakar? Yardım edin.
5Ay28Günlük kızım 😢