AhseniinAnnesii Kizlar aksam menuleri sohbeti kuruyoruz neden ek gida tariflerimizi paylasmiyoruz. +6 , +7 ay diye yazarsak daha anlasilir olur. Ek gidaya gecen anneler icin cok faydali olacak 🙏🏻💫
AhseniinAnnesii Yazmaya devam edecegim bence bazi annelerin işine yarayacak :) +6 ay -1 tatli kasigi irmik + ½ cay bardagi su pişir -Ceyrek elma(miniklerinden cam rendeyle ez) -1 cay kasigi muz -1 tatli kasigi yogurt