Prenses18 ailem başka şehirde , kimsemiz yok 😢 yarına randevum war ertelemekte istemiyorum cunku cok uzun zamandır her iki gözde cıkıp duruyor, her gören gözünde ki ne die soruyor aşırı psikolojim bozuldu kaldıramıyorum. Umarım basit bir işlemdir ve umarım uzun süre bantla gezmem . Eğer bantlı kalmam gerekirse o zaman artık kendi ailemden biri gelir