Busrgok al benden de o kadar, artık bunalıma giriyorum. Kızım 10 aylık, 2 aylıkken atopik dermatit denildi. Kortizonlu krem kullandım, nemlendirici losyonlar kullanıyorum. Zyrtec damla kullanıyorum. Cildin de anormal derecede kızarıklık yok ama kol araları ayak bilekleri kötü durumda. Vücudunun belli yerleri pütürlü. En büyük sorunumuz çok kaşınıyor, her yerini yara yapıyor. Buna çözüm bulamıyorum. Yaz geldi ve hala kısa kollu birşey giyemedi