Masalyanki35 Merhaba annelerim, bu aşıyı yaptıran var mı? Yaptırmasam eğer bu hastalığı geçirirse çok üzülürüm. Yaptıran, yaptırmayan deneyimlerini yazarsa sevinirim 🙏
cigdeeemm Masalyanki35 3 aylıkken ilk dozu yaptırdık rotarix bu ay da 5. Ay ve 2. Dozu yaptıracağız bir sıkıntı olmadı şükür.
Zumraaa Masalyanki35 çok yaygın bir hastalık.Riske atmayın maddiyatinz uygunsa.Yegenim aşılı olmasına rağmen çok zor atlattı .Kreş ortamindaysa bulaş riski oluyor maalesef
Balkupum2505 Masalyanki35 kesinlikle yaptirmani tavsiye ederim şu aralar dehşet salgin seklinde bu virüs
Gamzesa Yaptırdım bir sıkıntı olmadı zaten ağızdan bir tüp ile iciriliyor riske girmeye gerek yok bence yaptırın kötü bir hastalık sonra vicdan azabı çekmeyin
merveozsoy bende 2 aylıkken ilk dozu yaptırdım pazar günüde 4 aylıkken 2. dozu oldu bir yan etkisi falan da yok ama yaptırmanızı öneririm Allah korusun ishal tehlikeli birşey sonuçta
Zehraburan05 Benimde yaptırmam gerekiyor ama bütçemiz biraz yetmiyor yaptiramicam büyük ihtimal Rabbim korusun yavrularımızı
Haticeozdemir34 Blueandpurple72 biz de ilk dozu yaptırdık çok geçmiş olsun çok üzüldüm şimdi Nasıl bebiş
Whatdeding Masalyanki35 kesinlikle yaptırın. Çevremde çoğu kişinin bebeği çocuğu günlerce ishal kusma hastanede yattı. Çok önemli bir aşı. Ve bulaşıcı bir hastalık yani.
Birdunyabircennetannesi Masalyanki35 Yaptırmadım ve 2 kez geçirdik KESİNLİKLE YAPTIRILMALI Evet yaptırınca da olabiliyor ama hafif atlatıyor Durumunuz varsa hiç düşünmeyin ölümcül ishal olarak geçiyor bu hastalık
gecekusu_- Masalyanki35 bence yaptırılmalı bizde ilk dozumuzu olucaz inşallah 🙏🏻 ama iğne mi yoksa ağızdan damla olarak mı veriliyor bilmiyorum 🤷♀️ fiyat hakkında bir bilginiz var mı yani benim olduğum bölge mi bana pahalı fiyat verdi yoksa genel fiyatı mı bu onu öğrenmek istiyorum