Smyy_kml memur kesim genelde aparttaydi zaten öğretmen olan ailecek kalan bir sürü kişi var apartman falan yok zaten genelde 2-3 katli müstakil evler ve büyük ısınmıyormus apartlardan daha çok memnun kalınıyor hatta biz ordan başka şehire giderken bir sürü apart yapiliyodu. Saglikcilar öğretmenler asker ve polisler genelde aileleriyle apartta kaliyodu. Hem daha güvenli hem herkes birbirini tanıyordu bir süre sonra apartta. Hatta orda öğretmen tanıdığım var şu anda. Evde kaliyodu bu sene aparta geçti galiba.