Merhabalar .9 aylık kızımda günde bir iki defa o da genelde kahvaltı öğününde dalmalar dikkatimi çekti kısa süreli dalmalar ama 5-10 saniye falan.Acaba bu normal mi genelde dışarıda ağaç dallarıni izliyor .Elimi gözünün önüne koyunca direkt dalma hali geçiyor
Yaşayan yada bilgisi olan varsa cevap verirse sevinirim 🙏