Mutluanne30 papatyam-34 benim de 6 Ay olmak üzere. Hala olmadım. Sezeryan göbeğim var. Regl olunca biraz iner mi acaba diye düşündüm de🙈
Elizey2399 40’ım çıkmadan oldum ben sadece garip olan 2 gün uzadı oda normalmiş. Sezaryen doğum yaptım birde ben
Elizey2399 Kizbebekannesii doğum sonrası kanamam kısa sürdü ilk anlayamadım bende lohusalık kanamam devam ediyor sandım ama adet takvimime bakınca anladım bir de doktorumla konuşmuştum