Acemianne000 Benim oğlumun kaka problemi var da aptamil comformil kullanıyoruz. Doktorumuzu hibb de kullanabilirsin demişti. Onunda kabızlık için olanı var mı yoksa tek bi çeşidi mi vqr hibb markasının?
aysenururas0407 Acemianne000 hipodromu kabızlık ıshal yaşamıyorsun canım bizde de aynı problem vardı çok şükür mamadan çok memunum kılo alımıda güzel gayet bıraz pahalı ama ben memunum gönül rahatlığıyla deneyebilirsiniz
-_-hUysUzvetatlikadin Acemianne000 sindirimi kolay içlerinde tek gaz yapmayan hipp doktor muhtemelen ondan önermiştir tabi her bebekte aynı şey olacak diye bir kaide yok ama şöyle bir diyalog olmuştu doktorla yani hipp mama içiyorsa hala gazı varsa başka problem vardır demişti