Arkadaşlar merhaba ☺️
Sütüm azaldı falan diye düşünürken öyle böyle 1 aylık oldu bebeğim.
Düzelsin diye beklemedeyim ama bir şey soracağım,
Emzirme veya süt arttirma danışmanlığı alanınız var mı aranızda?
Ben de almayı düşünüyorum ama bazen de şişirme geliyor çoğu.
Aranızda alan varsa eğer birbirimize yardımcı olabilir miyiz süt arttırmak için neler öneriyorlar veya başka püf noktalari var mı 🏵️