Bebeğimin kanı çok düşük diyorlar, kan ilacı dozunu arttirdim yine de kanı düşmüş..
Böyle bir durum yaşayan var mı?
Doktor tekrar kan istedi, yarın vereceğiz, 15 gün kullanırsın yükselmezse fakülteye sevkedicem dedi.
Çok endişeliyim, var mı böyle bisey yasayan anneler ?