Eren_fatma1 Ben yanıma çorba alıyorum, sıcakken kavanoza koyuyorum kapak vakumluyor zaten. Geçenlerde uzun yola çıktık ilk gün sorun yaşamadım. Ama termos çantaya koyuyorum. Bisküvi alıyorum, sevdiği atıştırmalıklardan alıyorum. Ya da ceviz, hurma gibi kuruyemiş türü