ogretmenanne- benim bir tane 8 ayar yüzüğüm vardı, kararma olayını bi tek onda görmüştüm hatta parmağımı da boyuyordu , yalan olmasın içine bakır mı karıştırıyorlar ne demişti kuyumcu, büyük ihtimal ayarı düşüktür, başka türlüsü mantıklı gelmiyor çünkü.
Birbebetoannesi Fusunf devamlı boynumda babamın okul hediyesi olarak aldığı ve eşimin daha bekarken hediye olarak aldığı kolyeyi ikisini dönüşümlü takarım 7/24 hiç bir şey olmadı ve normal kuyumcudan yani. O markanın ürününde mi sıkıntı oldu acaba dicem ama?