Emzirme danışmanı bana madecassol önermişti hem içeriği temiz hem etkili üstelik emzirmeden önce silmek zorunda kalmazsınız.Sürdükten sonra biraz açık bırakın göğsünüzü hava alsın göğüs pedi vs kullanmayın her emzirme sonrası göğsünüzü yıkayıp sürün kremi birkaç güne bir şey kalmaz.Eğer geçmiyorsa kremlerle emzirme konusunda destek alabilirsiniz bebek sadece ucunu değil kahverengi kısmıda ağzına almalı yoksa uzun süre ağrı çekersiniz.