Mervetnl konudan bağımsız size bi kaç şey sorabilir miyim 😂
Oğlum 29 aylık ve sürekli ısırma huyu var üstüne bir de cimcikleme çıktı. canımızın acıdığını ve doğru olmadığını söylüyoruz fakat yok inatla yapmaya devam ediyor desem ki sinirinden, hayır durduk yerede yapıyor.kendi kendine oynarken birden gelip ısırıyor. Anladığım zaman gıdıklamayla falan geçiştiriyorum fakat fark edemezsem mosmor geziyorum 🤦🏻♀️ Ne yaparsam geçer bu huyu?