Kevserakb sonradan Çoo zor oluyo anlıyo duygusal boşluk yaşıyor diyolar o zaman daha çok üzülürüm ama şimdi kendisi pek anlamıyormuş 😭afedersiniz bizim dönmemizden falan uykusu bölünüyor odasında bu sorun olmaz diyolar mesela daha kaliteli uyur diyolr o yüzden ,ama emzik işini nasıl bıraktırıcsm bilmiyorum