el1zanbebek Yeni ek gıda tadimlara başladık üzeri sürekli lekeleniyor çıkmıyor kullanıp memnun kaldığınız leke çıkarıcı var mı kızlar
burcuo el1zanbebek ebebek leke çıkarıcısı güzel. Onun dışında The elite çamaşır suyu tozu kullandım o da iyi. Ya da direkt leke yeniyken beyaz sabunla çitilemek de işe yarıyor.
Mervetnl el1zanbebek baby me nin aldım ben ek gıda değil ama kaka lekesinş falan çıkartıyor. Suya basıyorum önce sonra makinede yıkıyorum bembeyaz çıkıyor
Mervetnl el1zanbebek lekenin üstüne sıkıp bekliyorum spreyli Olan şişeden bahsediyorum yıkarkende makineye ekliyorum biraz. Üstünde ki kullanma talimatı bu yöndeydi. Eğer çok kakalıysa kaynak suda leke çıkarıcı döküp bekletiyorum sonra tekrar lekeye sıkıp makineye atıyorum 🥰
Buglem-inAnnesi Ben damol sprey kullanıyorum şuanlık memnunum ama çok geçmeden yıkamak gerekiyor leke olmuş yeri önce elimle yılıyorum sonra makinaya atıyorum diğer çamaşırları ile birlikte