Estradiol 52 çıkmis kızlar yuksekmi normal mi doktora göstermedim yarın baktircam adetin 3 günü bugün 2inci çocuk istemi ve ilk kes doktor sol over pcos dedi sağ dada 8.1 kist var hsg haftaya cekilcem bunca yıldır gittim hiç bir doktor pcos demediler bana yumurtaların olgunlwsiyor catlamiyor diyorlardı tembellik vs diye çok morelim bozuldu adetlerim hep düzenli dir bu arada