Kızlar kızım 4 aylık, gündüzleri 1, 5 -2 saatte bir uyuyor, açlık durumuna göre uyumadan önce emdiyse 2 saat yatıyor, emmediyse yarım saat, 1 saate uyanıyor.. 3 saatte bir de beslemeye çalışıyorum. Her 3 saatte bir anne sütü ve mama 90cc dönüşümlü veriyorum. Sizce doğru mu bu rutinim? Gündüzleri 1,5-2 saatte bir yatması ve 90cc süt içmesi normal mi? Sizin bebekler nasıl? İnternette daha uzun tutmuşlar uyku aralığını, benim kızım ağlıyor uyumak için? Acaba daha fazla mı oyalasam?