Merishinannesi Merhaba arkadaşlar kızım bezden alerji yapmıştı burada da post açmıştım o dönemlerde tuvalete oturtuyordum ve kakasını çişini yapıyordu bez bağlıyorum ama unutmaması için ve öğrenmesi için ara bir tuvalete oturtuyorum