Merhaba gece nasıl yaptınız? 2. Gün bitti bizimde gündüz daha kendi söylemiyor ama ben götürdüğümde yapıyor.2 gece oldu ıslak uyanıyor.İlk gece hiç uyandırmadım saban her yer ıslaktı,bu gece 3 saatte bir uyandırdım ama yapmadı lazımlığına ağladı,uyuduktan yaklaşık 5 saat sonra altına yaptı.kalktım temizledim yatağını vs uykuya daldı.Dedim bekleyim gece sabahta farketmeden çıkarırım ama onunda doğru olmadığını okumuştum bezi elime almışken bıraktım.Gece olayını nasıl çözeceğim siz nasıl yaptınız?