minik-herifimmm Merhaba arkadaşlar ben bebeklerinizi ve kilolarını merak edıyorum benımle paylaşır mısınız ? 😊😊
TeachersMom minik-herifimmm 2 ay 13 günlükken 4850 idi. ( 2745 gram doğdu. Hastahaneden 2550 ile ciktik )
minik-herifimmm Emine TeachersMom BilgeeB Ozustaseyma HilalAnl Cinar_kaya AlpBebek Berenaysed BeyhanDicle 1mom1baby Obsesifk HilalAnl Sulegorkem Dorukegeninannesi Nesli herkeze maşallah sübhanallah arkadaşlar Benım bebeğimde 3 aylık ve şuanda 6 kilo. Tam 1ay erken doğum yaptım sizinkilere bakınca benım bebeğimin kilosu az kaldı sankı , erken doğdugu için herhalde diye düşünüyorum haklımıyım acaba
HilalAnl 1ay 11günlüğüz doğdugunda 51cm 3,750kg dı geçen hafta perşembe doktor kontrolumuzde 59,5cm 5750kg olmuşuz
Beyzarell AlpBebek yüksek ihtimalle gazdır bir ihtimalde sütünüz çok tazyikliyse yutmakta zorlandığı için olabilir
Nemesiss Obsesifk siz postunaçarken arkadaşımın bebeği şöyle benimki böyle diye kıyasla açmışsınız hanımefendi oraya ne yazarsanız biz onu okuyup cevap veriyoruz. Sihirli kürem yok benim yani ne yapıyorsanız ona göre yorum yapıyorum. Derdinizi doğru düzgün anlatın o zaman.
Sulegorkem minik-herifimmm 36 ıncı haftada doğdu 3.110gr 49.5cm de boyuydu şu anda 1 aylık aşısında 4.480gr 52cm de boyu olmuştu şu anda 41 inci gündeyiz ne alemdeyiz bilmiyorum 🙂
TeachersMom minik-herifimmm canım benimde 37. Haftada doğdu. Seninkinden daha düşük kilosu . Gayet iyi merak etme