Kızlar merhabalar 25 günlük bebeğim var ve göğüs ucum olmadığı için silikon uçla emziriyorum. Sanırım memeyi tam boşaltamadığı için şiş ve hafif sıcaklık oluyor göğsümde. Bende sağayım rahatlarım diye düşündüm sağdım ve afedersiniz sütte bildiğiniz mukusumsu/katı yoğun kaymağımsı bir şey vardı. Bu neden olur acaba? Yaşayan var mı?