Dilara28 labneyide kendim yapıyorum altının suyunuda muhamkebilere koyuyorum bebe bisküvisinide kendim yaptım şu şekildebiz 5. Ayda geçtik ek gıdaya doktorumuz o şekilde ilerlememizi söyledi . tadimlarımız 5. Ayda bitmişti zaten 6. Kontrolünde doktorumla beslenme planı yaptık kilo alması bizim için önemli olduğu için için beslenmesini öğünlere çevirdik
Sabah uyanmadan uyku haliyle emdiği için ilk emziriyorum sonra 30 dk sinea falan kahvaltısını veriyirum (org. yulaf org. İrmik yada org. Pirinç unu muhallebi haline getirip pişiriyorum ( peynir altı suyu ile ) içine yumurta sarısı bebe bisküvisi az ceviz biraz kendi yaptığım lor peyniri pekmez muz bu şekilde kahvaltısi vunxen güne değişiyor tabi genellikle bu şekilde oluyo yedirip uyutuyorum uyandığında kendi sagdigim sütten iciriyorum öğle vaktinde ara öğün veriyirum yoğurt içine armut yada elma muz farketmez bir meyve ve bebe bisküvisi koyuyorum yada sadece yoğurt yanında meyve akşam da çorba yapıyorum kıymalı tarhana , yoğurt, sebze , gibi çorbalarda iciriyorum içine kıvam alsın diye irmik koyuyorum bu şekilde oluyo bizim beslenmemiz