Kbrmd ben tarım bakanlığındayım bizde eş durumu için 1 yıl bekleme şartı vardı sözleşmeliyken şuanda eş durumu için şart yok ama tayin için 4 yıl dolması gerekiyor geçen günlerde tayin dönemiydi bi deniyim dedim ama 4 yıl dolmadığı için tayin hakkınız yoktur diye uyarı verdi